مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-04اقتصادي

حداقل نرخ خرید گل و نگین زعفران تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای عالی زعفران، اتحادیه صادر کنندگان زعفران و جمعی از کشاورزان و تولید کنندگان زعفران و نمایندگان شهرستان تربت حیدریه، - یک صادرکننده نمونه زعفران گفت: مصوبه شورای ملی زعفران برای رساندن قیمت زعفران به کیلویی 20 میلیون تومان ضمانت اجرایی ندارد و صرفا توطئه ای برای کشاورزان است تا محصولشان را برداشت کنند تا به اسپانیا برود.

غلامرضا کریمی با اشاره به مصوبه اخیر شورای ملی زعفران گفت: افزایش قیمت زعفران به کیلویی 20 میلیون تومان ضمانت اجرایی ندارد و مصوبه ای که بر روی کاغذ بدون سربرگ بوده و با خودکار نوشته شود، نشان می دهد که دوستان قصد مستفیض شدن کشاورزان ندارند و به فکر مقاصد خودشان و رساندن زعفران به اسپانیا هستند.

این فعال بازار زعفران در ادامه افزود: سال گذشته هزینه هر کیلو زعفران 8 میلیون و 500 هزار تومان بود که امسال در خوش بینانه ترین حالت به 10 میلیون تومان رسیده است و قشر ساده لوح کشاورز با حضور در این جلسه نامه افزایش قیمت زعفران را در حالی امضا کرده اند که خبر از برنامه های این افراد برای ترغیب آن ها برای برداشت محصولشان ندارند.

کریمی در پایان اظهار داشت: اگر قرار بر این باشد که قیمت زعفران افزایش یابد، پیش زمینه هایی باید اجرایی شود و این افزایش قیمت به امسال نمی رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل نرخ خرید گل و نگین زعفران تصویب شد

حداقل نرخ خرید گل و نگین زعفران تصویب شد