مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-04فرهنگي

پویش های اربعینی سازمان هنری رسانه ای اوج در کشور آغاز شد


پویش های اربعینی سازمان هنری رسانه ای اوج در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در 3 بخش «موکب خدمت»، «برسان سلام ما را» و «به تو از دور سلام» آغاز شد.

- پویش های اربعینی سازمان هنری رسانه ای اوج در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در 3 بخش موکب خدمت ، برسان سلام ما را و به تو از دور سلام آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا تولید و پخش آثاری همچون تیزر، فیلم کوتاه، فیلم داستانی به همراه پوستر و بیلبوردهای شهری خواهد پرداخت.

پویش برسان سلام ما را نیز با طراحی و تولید اپلیکیشن و سایت نایب الزیاره این امکان را برای جاماندگان از زیارت اربعین فراهم می کند که با ثبت نام و درخواست از طرف درگاه های ارتباطی یک عراقی به جای آنها نایب الزیاره شود و عراقی ها نیز با تأیید نایب الزیاره ای آن جامانده، به جای او به پیاده روی اربعین و زیارت کربلا می پردازد.

در این بخش علاوه بر طراحی و نصب پوستر و بیلبوردهای شهری، آثار و محصولات بین المللی نیز برای سایر کشورها تولید و پخش می شود.

پویش به تو از دور سلام نیز به جاماندگان کرونایی مراسم اربعین اختصاص دارد که در این پویش نیز با تولید و پخش آثاری از جمله تیزر، فیلم کوتاه، نماهنگ، فیلم داستانی، پوستر و بیلبوردهای شهری، بیماران جامانده از زیارت اربعین را همراهی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش های اربعینی سازمان هنری رسانه ای اوج در کشور آغاز شد

پویش های اربعینی سازمان هنری رسانه ای اوج در کشور آغاز شد