مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 14:252020-10-04فرهنگي

حسرت «حسین یکتا» از آنچه ننوشت +فیلم


مراسم جشن امضا و گفت وگوی صمیمانه حاج حسین یکتا راوی کتاب «مربع های قرمز» با مخاطبان، عصر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در فروشگاه «اسم» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم جشن امضاء و گفت وگوی صمیمانه حاج حسین یکتا راوی کتاب مربع های قرمز با مخاطبان عصر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در فروشگاه اسم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سعید مکرمی، مدیر نشر اسم با بیان اینکه بنا داشتیم برنامه مفصل تری را همراه با روایتگری آقای یکتا داشته باشیم، گفت: ما دوست داشتیم در برنامه وسیع مطالبی را از زبان آقای یکتا بشنویم و کتاب را حاضران و مخاطبان امضا شده تحویل گیرند، اما ابلاغیه روز گذشته ستاد مبارزه با کرونا برنامه ها را به گونه ای دیگر رقم زد.

* رزم رزمنده تمام نمی شود؛ مگر اینکه خاطراتش را بنویسد حاج حسین یکتا در این نشست صمیمانه درباره ضرورت انتشار کتاب مربع های قرمز اظهار داشت: من شنیدم رهبر انقلاب فرموده بودند: رزم رزمنده تمام نمی شود؛ مگر اینکه خاطراتش را بنویسد.

این دلیل اصلی تالیف کتاب ما شد.

  یکتا با بیان اینکه در روایتگری های مختلف بر حسب موقعیت حضور حاضران اعم از دانش آموزان، دانشجویان، راهیان نور، طرح ولایت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت «حسین یکتا» از آنچه ننوشت +فیلم

حسرت «حسین یکتا» از آنچه ننوشت +فیلم