مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-04اقتصادي

43 هزار هکتار به سطح گلخانه های کشور افزوده می شود


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: دولت تمام تلاش خود را می کند تا افق 1404 میزان 43 هزار هکتار به سطح گلخانه های کشور که در سال 92 حدود 8800 هکتار بود، - اضافه کند.

محمد علی طهماسبی، امروز یکشنبه 13 مهر در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع گلخانه ای محمدیه خوسف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مناطقی با آب و هوای خشک همانند خراسان جنوبی باید از آب بیشترین استفاده را کرد که در این راستا گلخانه ها یک سیستم متراکم کشاورزی مطلوب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه توسعه گلخانه ها جزء طرح های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است، تصریح کرد: در حال حاضر سطح گلخانه های کشور به 20 هزار هکتار رسیده و در تمام استان های کشور توسعه سطح گلخانه ها در حال انجام است.

طهماسبی بیان کرد: بیشتر گرایش ما به سمت مناطق خشک و کم آب است؛ بنابراین دولت تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت و در زمینه عملیات زیربنایی شهرک های گلخانه ای کمک می کند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار کرد: استاندار خراسان جنوبی با جدیت توسعه گلخانه ها را دنبال می کند که امیدواریم با اعتبارات ملی و استانی شهرک های گلخانه ای در این استان احداث و زمینه تولید و اشتغال در استان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 هزار هکتار به سطح گلخانه های کشور افزوده می شود

43 هزار هکتار به سطح گلخانه های کشور افزوده می شود