مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-04سياسي

نقش بارز مشارکت بانوان در باز تولید فرهنگ دینی


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: مشارکت بانوان در بازسازی عتبات و عالیات در باز تولید فرهنگ دینی با اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا محمدلو عصر یکشنبه در جلسه بررسی نقش بانوان در ستاد بازسازی عتبات و عالیات با بیان اینکه فرهنگ خیرخواهانه در بین بانوان سینه به سینه انتقال یافته است اظهار کرد: قشر عظیم بانوان مؤمن در اقدامات خیرخواهانه و پاسداشت ارزش های دینی همیشه پیش قدم بوده و این فرهنگ را سینه به سینه به نسل های بعدی انتقال داده اند.

وی با اشاره به عشق و ارادت بانوان در کنار مردان این سرزمین به ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: نقش بی بدیل مشارکت بانوان در بازسازی عتبات و عالیات بسیار حائز اهمیت بوده که این این اقدام در باز تولید فرهنگ دینی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه بانوان این استان همواره پیشرو حفظ و انتقال شعائر دینی و فرهنگ اسلامی بوده اند افزود: شرایط اقتصادی و معیشتی نامناسب امروز جامعه و نیز شیوع ویروس کرونا که موجب بروز مشکلات اقتصادی در خانواده شده است نیز نتوانسته این قشر را از کمک به بازسازی عتبات و عالیات بازدارد.

محمدلو تصریح کرد: با وجود مشکلات عدیده در جامعه و خانواده ها هیچ شکافی بین بانوان و محبت اهل بیت (ع) ایجاد نشده و مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بارز مشارکت بانوان در باز تولید فرهنگ دینی

نقش بارز مشارکت بانوان در باز تولید فرهنگ دینی