مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 15:202020-10-04سياسي

درختان کهنسال تهران، نشان سابقه و هویت این شهر هستند


درختان کهنسال تهران، نشان سابقه و هویت این شهر هستند و از این رو اهمیتی بیش از تاثیر آنها در فضای سبز و محیط زیست دارند.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درختان کهنسال تهران، نشان سابقه و هویت این شهر هستند و از این رو اهمیتی بیش از تاثیر آنها در فضای سبز و محیط زیست دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایشگاه عکس درختان کهن تهران با حضور محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی رییس ستاد هماهنگی شورایاری ها، سید آرش حسینی میلانی نایب رییس ستاد شورایاری ها، علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز و جمعی از رابطین شورایاری های مناطق در حیات شورای شهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شد.

محسن هاشمی بعد از بازدید از این نمایشگاه گفت: در آستانه روز تهران قرار داریم، و همانطور که می دانید یکی از مظاهر تمدن، شهرها هستند و هر تمدن و فرهنگی برای ظهور و ماندگاری نیاز به نمادهایی دارد و تهران به عنوان ام القری تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی، طبیعتاً بیش از سایر نمادهای این فرهنگ مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: این نمادها و عناصر بصری و محیطی هستند که بخش اصلی هویت یک شهر را شکل می دهند، شهرهای مهم جهان که سابقه هزاران ساله دارند، مانند قاهره در تمدن آفریقایی یا رم در تمدن اروپایی، هر کدام اجزا و عناصر بصری ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان کهنسال تهران، نشان سابقه و هویت این شهر هستند

درختان کهنسال تهران، نشان سابقه و هویت این شهر هستند