مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-04اجتماعي

هدف از طرح تردد ایمن و گردشگری کودک، توسعه فرهنگ گردشگری و نجات جان کودکان است


مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه فرهنگ گردشگری، اتومبیلرانی و ایمنی سفر و نجات جان کودکان عمده اهداف اجرای این طرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز همزمان با هفته گردشگری در حاشیه آغاز اجرای طرح تردد ایمن و گردشگری کودک در تعدادی از مدارس جنوب شرق استان تهران اظهار کرد: توسعه فرهنگ گردشگری، اتومبیلرانی و ایمنی سفر و نجات جان کودکان عمده اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: با توجه به اینکه آموزه ها در کودکی نهادینه می شوند، کودکان به عنوان مخاطبان اصلی پروژه های فرهنگسازی در نظر گرفته می شوند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ادامه داد: در این طرح به آموزش کودکان و والدین آن ها در ارتباط با گردشگری کودک و رعایت نکات مهم در داشتن سفر ایمن و تردد ایمن پرداخته شده است و بسته هایی شامل ابزارهای کمکی برای دستیابی به موضوع طرح، در میان کودکان و خانواده های آن ها  توزیع می شود.

اربابی با بیان اینکه این طرح توسط اداره آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری آموزش و پرورش و پلیس راهور اجرا شده است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس صدمات جبران ناپذیری به صنعت گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از طرح تردد ایمن و گردشگری کودک، توسعه فرهنگ گردشگری و نجات جان کودکان است

هدف از طرح تردد ایمن و گردشگری کودک، توسعه فرهنگ گردشگری و نجات جان کودکان است