مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 15:552020-10-04ورزشي

شهرداری ورامین مغلوب سپاهان اصفهان شد


شهرداری ورامین در غیاب بازیکنان کرونایی و تاثیرگذارخود در سالن شهید گل عباسی ورامین در یک بازی جذاب و نفس گیر بازی را 3 بر 2 به تیم سپاهان اصفهان واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، عصر امروز یکشنبه، از سری مسابقات لیگ برتر والیبال کشور جام سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هفته ششم دو تیم شهرداری ورامین و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در ست اول دو تیم تا امتیازات میانی پایاپای پیش رفتند اما شهرداری ورامین توانست با ایجاد یک فاصله چند امتیازی از حریف خود پیش بیافتد و با برد 25 بر 21 پیروز از زمین خارج شود.

در ست دوم تیم فولاد مبارکه سپاهان با ایجاد یک فاصله چند امتیازی توانست حاشیه امنی ایجاد کند و با نتیجه 25 بر 17 دست دوم را از آنِ خود کند.

در ست سوم فولاد مبارکه سپاهان با استفاده از توپ های برگشتی، دفاع روی تور و همچنین خطاهای فردی تیم مقابل توانست فاصله ای چند امتیازی ایجاد و با حفظ این فاصله، در دست سوم با امتیاز 25 بر 19 بر تیم شهرداری ورامین غلبه کند.

شاگردان تابش نژاد در ست چهارم عملکرد بهتری از خود نشان دادند و با استفاده از توپ های برگشتی فاصله ای چند امتیازی از امتیازات آغازین ایجاد کردند و توانستند با نتیجه 25 بر 17 برنده دست چهارم شود و بازی را به دست پنجم بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ورامین مغلوب سپاهان اصفهان شد

شهرداری ورامین مغلوب سپاهان اصفهان شد