مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 16:002020-10-04اقتصادي

برگزاری 17 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند در رفسنجان


از ابتدای امسال تا کنون برای آزادی زندانیان شهرستان رفسنجان با برگزاری 17 جشن گلریزان مبلغ 8 میلیارد و 220 میلیون ریال هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حجت الله موسوی قوام عصر یکشنبه در نشست خبری در رفسنجان اظهار کرد: ستاد دیه استان کرمان در سال 1380 راه اندازی شد و در سال های ابتدایی، اعتبارات و کمک ها مردمی بود تا اینکه دولت در سال 1384 به این نتیجه رسید تنها از راه کمک های مردمی نمی توان این ستاد را اداره کرد.

وی بیان کرد: در استان کرمان دولت هم به حمایت ستاد دیه آمد و هر ساله مبالغی را اهدا می کند تا زندانیان بیشتری آزاد و به کانون گرم خانواده برگردند.

وی افزود: یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم است که در جلوه های مختلف به وجود می آید.

موسوی قوام تصریح کرد: برخی از افراد به علت ناتوانی در پرداخت بدهی یا دیه با شکایت شاکی راهی زندان می شوند و علاوه بر تبعاتی مانند از دست دادن شغل، زندگی خانواده و فرزندان آنها نیز از نظر مالی و روحی تحت الشعاع قرار می گیرد.

رییس ستاد دیه استان کرمان اظهار کرد: زندانی بودن سرپرست خانواده تنها وضعیت زندگی خود آن فرد را تحت تأثیر قرار نمی دهد بلکه ممکن است آسیب های اجتماعی، روحی و اقتصادی نیز گریبانگیر خانواده اش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 17 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند در رفسنجان

برگزاری 17 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند در رفسنجان