مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 17:002020-10-04سياسي

برگزاری 17 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند در رفسنجان


از ابتدای امسال تاکنون با برگزاری 17 جشن گلریزان مبلغ 8 میلیارد و 220 میلیون ریال برای آزادی زندانیان شهرستان رفسنجان هزینه شده است.

- ایسنا/کرمان رییس ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با برگزاری 17 جشن گلریزان مبلغ 8 میلیارد و 220 میلیون ریال برای آزادی زندانیان شهرستان رفسنجان هزینه شده است.

سید حجت الله موسوی قوام عصر امروز 13 مهر ماه در نشست خبری در رفسنجان اظهار کرد: ستاد دیه در کشور در ماه رمضان سال 1369 توسط شهید لاجوردی در قالب نهاد کمک های مردمی و خیرین جهت آزادی زندانیان شکل گرفت و این نهاد در قالب ستاد کار خود را رسماً در سال 1378 آغاز کرد و با حمایت های مردمی و خیرین توفیقات خوبی حاصل شد.

وی بیان کرد: ستاد دیه استان کرمان در سال 1380 راه اندازی شد و در سال های ابتدایی، اعتبارات و کمک ها مردمی بود تا اینکه دولت در سال 1384 به این نتیجه رسید تنها از راه کمک های مردمی نمی توان این ستاد را اداره کرد.

در استان کرمان دولت هم به حمایت ستاد دیه آمد و هر ساله مبالغی را اهدا می کند تا زندانیان بیشتری آزاد و به کانون گرم خانواده برگردند.

رییس ستاد دیه استان کرمان خاطرنشان کرد: زندانی بودن سرپرست خانواده تنها وضعیت زندگی خود آن فرد را تحت تأثیر قرار نمی دهد بلکه ممکن است آسیب های اجتماعی، روحی و اقتصادی نیز گریبانگیر خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 17 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند در رفسنجان

برگزاری 17 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند در رفسنجان