مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 19:502020-10-04سياسي

اعزام مبلغ به عراق صورت نمی گیرد


مسئول کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی اربعین کشور گفت: مبلغان درزمینه های مختلف در حال فعالیت هستند، امسال هیچ اعزام مبلغی به عراق نداریم و برنامه های تبلیغی ما در ایران برگزار می شود.

- حجت الاسلام مرتضی استقامت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های تبلیغی که توسط کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی اربعین برگزار می شود به شیوه های مختلف است.

مسئول کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی اربعین کشور افزود: از سال 94 کار تبلیغی خود را به صورت مردمی و خودجوش با حضور طلاب جهادی انجام می دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسات و مشورت هایی برای برنامه اربعین مدنظر قراردادیم و اینکه حالت انفعال نداشته باشیم و روش کار خود را تغییر داده و فعالیت تبلیغی را به نوع دیگر انجام دهیم.

مسئول دبیرخانه مردمی مبلغان اربعین کشور با اشاره به اهمیت اربعین حسینی بیان کرد: رعایت مسائل بهداشتی و جا افتادن برادری و اخوت میان ایران و عراق و توجه به جریان مقاومت همواره مورد تأکید قرار است.

استقامت عنوان کرد: حدود 13خدمت تبلیغی انجام می دهیم و امسال مخاطب اصلی ما طلاب هستند که به نتایج پنجگانه و به پنج روش تبلیغی رسیدیم که از 15 صفر آغاز و تا سی صفر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مبلغ به عراق صورت نمی گیرد

اعزام مبلغ به عراق صورت نمی گیرد