مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 04:202020-10-05اقتصادي

بازار مسکن نیمه دوم سال چطور است؟


رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه قیمت مسکن در نیمه اول امسال حدود 25 تا 30 درصد افزایش داشته، گفت: اگرچه وضعیت بازار مسکن در نیمه دوم سال قابل پیش بینی نیست، - ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه قیمت مسکن در نیمه اول امسال حدود 25 تا 30 درصد افزایش داشته، گفت: اگرچه وضعیت بازار مسکن در نیمه دوم سال قابل پیش بینی نیست، اما بعید به نظر می رسد افزایش قیمت چندانی داشته باشیم.

بابک مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بازار مسکن کرمانشاه طی شش ماهه اول امسال، افزود: روند افزایشی قیمت ملک که از سال گذشته آغاز شده بود در نیمه اول امسال هم ادامه داشت، به گونه ای که قیمت ها بین 25 تا 30 درصد بالا رفت.

وی با بیان اینکه اکنون این روند افزایشی قیمت مسکن متوقف شده، ادامه داد: طی دو، سه ماه اخیر افزایش چندانی در قیمت ها نداشتیم.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه درباره وضعیت عرضه و تقاضا در بازار در نیمه اول امسال نیز خاطرنشان کرد: اگرچه تا چند ماه قبل وضعیت عرضه و تقاضا بهتر بود، اما اکنون رکود بر بازار مسکن حاکم شده است.

مرادی با اشاره به کاهش هم در بخش عرضه و هم تقاضا، یادآور شد: یکی از دلایل این رکود کاهش قدرت خرید مردم و دلیل دیگر آن حرکت سرمایه مردم به سمت بازارهای دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسکن نیمه دوم سال چطور است؟

بازار مسکن نیمه دوم سال چطور است؟