مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 04:302020-10-05اقتصادي

برخورد شدید با قلیان سراهایی که به صورت زیر زمینی فعالیت کنند


رییس اتاق اصناف استان زنجان،با بیان اینکه هیچ سفره خانه سنتی در استان اجازه عرضه قلیان ندارد، گفت: قلیان سراهایی که به صورت زیر زمینی فعالیت کنند برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود موسوی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران درمحل استانداری زنجان، برلزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: محدودیت فعالیت برخی از اصناف مانند آرایشگاهها، تالارها، قلیان سراها را داریم.

وی با بیان اینکه همه اصناف موظف هستند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: رعایت پروتکل بهداشتی در پاساژها نیز الزامی است و برخی از پاساژها برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیش از 100 میلیون هزینه کردند.

رییس اتاق اصناف زنجان، بر لزوم بازرسی و نظارت جدی بر واحدهای صنفی و خدماتی در استان تاکید کرد و یاد آورشد: با برخی از قلیان سراها هم که به صورت زیرزمینی فعالیت می کنند، برخورد می شود.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ سفره خانه سنتی در استان اجازه عرضه قلیان ندارد، ابراز داشت: قلیان سراهایی که به صورت زیر زمینی فعالیت کنند برخورد می شود.

وی برلزوم افزایش نظارت بر فعالیت مجتمع های تجاری تاکید کرد وافزود: اگر مجتمع های تجاری پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شدید با قلیان سراهایی که به صورت زیر زمینی فعالیت کنند

برخورد شدید با قلیان سراهایی که به صورت زیر زمینی فعالیت کنند