مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-05ورزشي

آستون ویلا 7 - لیورپول 2 ؛ تراژدی تاریخی تیم کلوپ!


تیم لیورپول با انبوهی از ستارگانش شکست عجیب و تاریخی با 7 گل را تجربه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هفته سوم لیگ برتر انگلیس آستون ویلا از ساعت 21:45 در ویلا پارک میزبان لیورپول بود.

اشتباهات عجیب آدریان و خط دفاعی لیورپول در کنار درخشش خیره کنند جک گریلیش و اولی واتکینز یک شب رویایی را برای ویلا پارک رقم زد.

دقیقه 4، اولی واتکینز برای آستون ویلا: پاس اشتباه آدریان در محوطه جریمه به گریلیش رسید و با پاس او، واتکینز در مقابل دروازه به راحت گلزنی کرد.

دقیقه 22، اولی واتکینز برای آستون ویلا: روی یک پاس عمقی زیبا، واتکینز حرکت زیبایی را آغاز کرد و پس از جا گذاشتن مدافع لیورپول با یک ضربه پای راست از درون محوطه، دروازه را باز کرد.

دقیقه 33، محمد صلاح برای لیورپول: ضربه نبی کیتا توسط مدافعان آستون ویلا دفع شد اما در محوطه جریمه محمد صلاح توپ را دریافت کرد و با شوت پای چپ دروازه را باز کرد.

دقیقه 35، جان مک کین برای آستون ویلا: در ادامه یک ضربه کرنر، شوت پای چپ واتکینز از پشت محوطه جریمه با برخورد به پای ویرجیل فن دایک تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

دقیقه 39، اولی واتکینز برای آستون ویلا: در ادامه ارسال یک ضربه آزاد، توپ از سمت چپ روی دروازه ارسال شد و در دهانه دروازه واتکینز با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستون ویلا 7 - لیورپول 2 ؛ تراژدی تاریخی تیم کلوپ!

آستون ویلا 7 - لیورپول 2 ؛ تراژدی تاریخی تیم کلوپ!