مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 04:402020-10-05اقتصادي

جذب بیش از 2 هزار کارورز از طریق سامانه کارورزی در ایلام


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، گفت: از زمان اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی تاکنون 2 هزار و 351 قرارداد بین واحدهای پذیرنده و کارورزان منعقد شده است.

- شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از زمان اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی تاکنون 2 هزار و 351 قرارداد بین واحدهای پذیرنده و کارورزان منعقد شده است.

وی افزود: این افراد پس از اتمام دوره کارورزی که مدت سه ماه است، با صلاحدید کارفرما می توانند جذب بنگاه شود و کارفرما مشمول طرح بخشودگی 20 درصد از سهم بیمه تامین اجتماعی به مدت دو سال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، بیان داشت: در صورت جذب کارورز در این مدت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا 2 سال، 23 درصد سهم کارفرما را به تامین اجتماعی پرداخت می کند.

شیرخانی ادامه داد: سامانه اجرای دوره کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی برای کارورزان و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است و می توانند آمادگی خود را از این طریق اعلام کنند.

وی  تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، کاهش هزینه های استخدام نیروی جدید برای کارفرما و ارتقاء سطح سرمایه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 2 هزار کارورز از طریق سامانه کارورزی در ایلام

جذب بیش از 2 هزار کارورز از طریق سامانه کارورزی در ایلام