مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-05اقتصادي

اتصال به بازار؛ مهم ترین دغدغه مشاغل خانگی


موضوع اتصال به بازار به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های مشاغل خانگی بود که در جلسه شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مطرح شد.

- معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان دیروز (13 مهرماه) در جلسه شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط با حوزه مشاغل خانگی در سالن شهید شهریاری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تاکید کرد: بانک ها باید از ابتدا تا انتها در کنار طرح مشاغل خانگی قرار گیرند.

حسین اشرفی با بیان اینکه متاسفانه تا به امروز بانک ها در همه زمینه ها (ضرر و زیان) در کنار طرح های مختلف نبوده اند، گفت: با توجه به اینکه فاز اول طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 9 استان به صورت پایلوت به اجرا گذاشته شد، به همین خاطر انتظار می رود برای جلسه بعدی شورای راهبری این طرح ملی، نقاط قوت و ضعف استان هایی که این طرح را اجرا کردند، مستندسازی شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در برهه کنونی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، بیشتر در فضای مجازی اتفاق افتاده که مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد سهم به سزایی در این زمینه به خود اختصاص داده است، افزود: با توجه به ظرفیت هایی که استان زنجان در حوزه مشاغل خانگی دارد، امیدواریم سهم 1800 نفری این طرح با موفقیت به تحقق بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال به بازار؛ مهم ترین دغدغه مشاغل خانگی

اتصال به بازار؛ مهم ترین دغدغه مشاغل خانگی