مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:002020-10-05اقتصادي

توسعه دامداری های کوچک راهکار افزایش درآمد برنجکاران


مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه گفت: توسعه دامداری های کوچک از راهکارهای افزایش درآمد برنجکاران است که نیازمند تسهیلات کم بهره است.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه گفت: توسعه دامداری های کوچک از راهکارهای افزایش درآمد برنجکاران است که نیازمند تسهیلات کم بهره است.

مسعود امیربنده ای در گفت و گو با ایسنا گفت: 8500 هکتار از شالیزارهای این شهرستان به پرورش راتون اختصاص یافته است و تا دو هفته دیگر برداشت این محصول از شالیزارهای این شهرستان آغاز می شود.

وی افزود: شهرستان آستانه 23 هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد و برنج های این شهرستان به دلیل خاک مطلوبی که شالیزارها دارند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

امیربنده ای خاطرنشان کرد: برنجی هم که از راتون در این شهرستان به دست می آید، از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است و فروش آن درآمد مناسبی را نصیب کشاورزان می کند.

وی تصریح کرد: کشاورزان این شهرستان علاوه بر راتون سبزیجات برگی و غده ای، صیفی جات و پاچ باقلا نیز می کارند و این کشت سوم نیز تا حدود زیادی موجب می شود، درآمدشالیکاران این شهرستان افزایش یابد.

افزایش تولید شبدر و برسین برای تامین خوارک دام مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه گفت: یکی دیگر از محصولات کشت سوم در این شهرستان کشت شبدر و برسین است که امسال نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دامداری های کوچک راهکار افزایش درآمد برنجکاران

توسعه دامداری های کوچک راهکار افزایش درآمد برنجکاران