مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-05اقتصادي

اعتبار قنوات در کشور قطره چکانی است


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تهیه طرح توجیهی برای بحث آب در خراسان جنوبی، گفت: اعتبار قنوات در کشور قطره چکانی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تهیه طرح توجیهی برای بحث آب در خراسان جنوبی، گفت: اعتبار قنوات در کشور قطره چکانی است.

علماکبری شامگاه یکشنبه 13 مهر در نشست هم اندیشی تشکل ها، فعالان و نخبگان بخش کشاورزی خراسان جنوبی با وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: متوسط توسعه سیستم های نوین آبیاری در برنامه پنجم سالانه 600 هکتار بوده که اکنون به بیش از هفت هزار هکتار رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خراسان جنوبی تاب آوری در بخش منابع آبی ندارد؛ لذا با این شرایط باید کشت محصولات کم آب بر و کشت نشایی مورد توجه قرار گیرد، افزود: در سال جاری پروژه سیستم های نوین آبیاری در 10 هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی در دست اجرا است.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: سال گذشته 37 میلیارد تومان اعتبار در بخش قنوات و 64 میلیارد تومان در بخش سیستم نوین آبیاری در خراسان جنوبی هزینه شده است .

اکبری ادامه داد: در خراسان جنوبی هر چه در بخش توسعه سیستم های تحت فشار و نوین آبیاری کار انجام شود، منابع اعتباری آن را تامین خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار قنوات در کشور قطره چکانی است

اعتبار قنوات در کشور قطره چکانی است