مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-05سياسي

نیمی از مشکلات کشور به دلیل تصمیمات غلط است


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: نیمی از مشکلات کشور ناشی از تصمیمات غلط و دیر عمل کردن است که فشار آن متوجه توده مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد کریمی قدوسی شب گذشته در یادواره شهید سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در مسجد ولیعصر فردوس تصریح کرد: شهید سلیمانی عصاره و خلاصه 40 سال مقاومت مردم ایران و رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بود که تمام نقشه های آمریکا در تسلط داعش بر منطقه را خنثی و علاوه برجبهه نظامی در جبهه سیاسی نیز دستاوردهای مهمی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: دستور تشکیل هسته های مقاومت توسط امام راحل در سراسر عالم موجب شده امروز همین آزادیخواهان علیه تبعیض نژادی و برده داری نوین در قلب آمریکا به پا خیزند و تمام اهداف استکبار جهانی در دنیا توسط هسته های مقاومت هدف قرارگرفته است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی توانست با تکنیک جنگ فرسایشی آمریکا را در منطقه زمین گیر و به شکست بکشاند.

کریمی قدوسی تاکید کرد: امروز آمریکا در مقابل جریان مقاومت مستاصل شده و لقب شیطان بزرگ از سوی امام راحل او را در نزد جهانیان خوار و ذلیل کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشار حداکثری که در چند سال گذشته از سوی آمریکا علیه ملت ایران مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مشکلات کشور به دلیل تصمیمات غلط است

نیمی از مشکلات کشور به دلیل تصمیمات غلط است