مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-05اقتصادي

نهاده های دامی و کنجاله سویا وارداتی به دست مصرف کنندگان واقعی نمی رسد


مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: یکی از راه در رو های واردکنندگان نهاده های دامی و کنجاله سویا به کشور، ​پیش فروش کردن محصولات قبل از واردات است که معمولا توزیع محصولات در بازار آزاد انجام می پذیرد و به دست مصرف کننده واقعی نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، محمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری گفت: آشفتگی در حوزه نهاده های دامی، دولتی شدن مدیریت هاست.

وی افزود: بسیاری از آشفتگی های موجود در بازار خوراک و نهاده های دامی دولتی شدن مدیریت ها و خارج کردن تشکل ها از میدان است که معمولاً تصمیمات در این خصوص پشت در های بسته اتخاذ می شود و ما از آن بی خبریم.

کمالی سروستانی ادامه داد: ​یکی از راه در رو های واردکنندگان نهاده های دامی و کنجاله سویا به کشور، ​پیش فروش کردن محصولات قبل از واردات است که معمولا توزیع محصولات در بازار آزاد انجام می پذیرد و به دست مصرف کننده واقعی نمی رسد.

احمد مقدسی رییس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران در ارتباط تصویری از دیگر استودیو با این برنامه مشکل اصلی خوراک دام و نحوه توزیع آن در بازار گاه را ناتوانی دولت در تامین ارز چهار هزار و 200 تومانی به منظور تهیه نهاده های دام و طیور عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاده های دامی و کنجاله سویا وارداتی به دست مصرف کنندگان واقعی نمی رسد

نهاده های دامی و کنجاله سویا وارداتی به دست مصرف کنندگان واقعی نمی رسد