مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-05ورزشي

زنان در چه شرایطی می توانند به تماشای فوتبال بروند؟


نتایج یک مطالعه نشان داد که با فرهنگسازی از طریق مشارکت خانوادگی متناسب با ارزش های فرهنگی ایران و اقدامات امنیتی، می توان امکان حضور تماشاگران زن در استادیوم های فوتبال را به تدریج فراهم کرد.

- نتایج یک مطالعه نشان داد که با فرهنگسازی از طریق مشارکت خانوادگی متناسب با ارزش های فرهنگی ایران و اقدامات امنیتی، می توان امکان حضور تماشاگران زن در استادیوم های فوتبال را به تدریج فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان و مسئولان دولتی مدت هاست که درباره حضور زن ها در استادیوم های ورزشی بحث و گفتگو می کنند ولی تا کنون در این زمینه به نتیجه مشخصی نرسیده اند.

به همین دلیل پژوهشگران مدیریت ورزشی عوامل موثر بر حضور تماشاگران زن در استادیوم های فوتبال را بررسی کردند.

فاطمه احمدی، محمدرضا برومند و رحیم رمضانی نژاد؛ پژوهشگران دانشگاه های فنی و حرفه ای خراسان رضوی، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه گیلان، در انجام این مطالعه مشارکت داشتند.

برای انجام این پژوهش نظرات 114 زن و 110 مرد که دست کم پنج بار در استادیوم های فوتبال و مسابقات ورزشی زنان حضور داشتند، از طریق پرسش نامه بررسی شد.

انتخاب مردان شرکت کننده در این پژوهش با حضور در استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران در دو بازی لیگ برتر (استقلال تهران- تراکتورسازی و پرسپولیس راه آهن) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در چه شرایطی می توانند به تماشای فوتبال بروند؟

زنان در چه شرایطی می توانند به تماشای فوتبال بروند؟