مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-05اقتصادي

تلاش برای افزایش ظرفیت سردخانه های خراسان جنوبی به یک میلیون تن محصول


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه تعداد سردخانه های خراسان جنوبی کافی نیست، گفت: خواستار این امر هستیم که سردخانه های خراسان جنوبی به یک میلیون تن افزایش یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه تعداد سردخانه های خراسان جنوبی کافی نیست، گفت: خواستار این امر هستیم که سردخانه های خراسان جنوبی به یک میلیون تن افزایش یابد.

محمدعلی طهماسبی، یکشنبه شب 13 مهرماه در نشست هم اندیشی تشکل ها، فعالان و نخبگان بخش کشاورزی با وزیر جهاد کشاورزی در بیرجند، اظهار کرد: خراسان جنوبی در زمینه گیاهان دارویی ظرفیت های خوبی دارد که می توان از آن درآمدزایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امید است کشت این محصولات در اراضی شیب دار مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگرچه خراسان جنوبی بارندگی ندارد، اما برای جلوگیری از گسترش بیابان، کشت دیم زرشک و خارشتر مستعد است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به مشکلات خرید و فروش زعفران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 72 تن زعفران توسط خریداری شده و 60 تن از سال های گذشته مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش ظرفیت سردخانه های خراسان جنوبی به یک میلیون تن محصول

تلاش برای افزایش ظرفیت سردخانه های خراسان جنوبی به یک میلیون تن محصول