مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-05اقتصادي

تمام کشتارگاه های دام همدان صنعتی شدند


مدیرکل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر اینکه امنیت بهداشتی خوبی در دامداری ها، واحدهای آبزی پروری و مرغداری های استان همدان برای تولید وجود دارد، - ایسنا/همدان مدیرکل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر اینکه امنیت بهداشتی خوبی در دامداری ها، واحدهای آبزی پروری و مرغداری های استان همدان برای تولید وجود دارد، گفت: تمام کشتارگاه های دام استان همدان به صورت صنعتی و دارای سیستم پیش سرد هستند.

دکتر محمودرضا رسولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه حفظ و حراست از سرمایه دامی و هم در حوزه کنترل بهداشتی عرضه فرآورده های دامی در استان همدان امنیت بهداشتی خوبی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه تمام کشتارگاه های استان صنعتی هستند، تصریح کرد: در برخی از شهرستان ها مانند تویسرکان، رزن و اسدآباد کشتارگاه های سنتی وجود داشت که تعطیل و به کشتارگاه صنعتی منتقل شدند و در حال حاضر پنج کشتارگاه دام در استان همدان وجود دارد.

رسولی با بیان اینکه پنج کشتارگاه طیور فعال در استان همدان وجود دارد، خاطرنشان کرد: یک کشتارگاه به علت مسائل بهداشتی تعطیل شده است.

ضبط 340 تن مواد خام دامی در شش ماهه امسال مدیرکل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر اینکه یکی از وظایف دامپزشکی کنترل بهداشتی مواد خام دامی در مبادی تولید، توزیع وعرضه است، اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کشتارگاه های دام همدان صنعتی شدند

تمام کشتارگاه های دام همدان صنعتی شدند