مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-05اجتماعي

کاهش 3 درصدی چاقی دانش آموزان در طرح کوچ


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب طرح کوچ سعی بر کاهش سه درصدی اضافه وزن و چاقی دانش آموزان است تا زمینه سلامت دانش آموزان فراهم آید.

- منصور صاحب 14 مهرماه در جلسه معاونین تربیت بدنی نواحی و مناطق آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا یکی از دغدغه های جدی آموزش و پرورش کم تحرکی دانش آموزان و افزایش وزن آنهاست که در قالب طرح کوچ سعی بر کنترل وزن و چاقی این قشر است.

وی ضرورت همکاری اولیای دانش آموزان را در اجرای این طرح با عوامل مدرسه یادآور شد و خاطرنشان کرد: از والدین خواسته ایم تا دو عدد اندازه قد و وزن دانش آموزان خود را به مدارس اعلام کنند تا در سامانه مورد نظر به ثبت برسد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با ثبت این اطلاعات ما به لاغری، چاق بودن و یا نرمال بودن وزن دانش آموزان پی برده و تا آخر مهرماه با جمع آوری اطلاعات سعی خواهیم کرد تا نتایج را در اختیار مشاوران مدارس قرار دهیم.

صاحب بیان کرد: در این فرآیند مشاور تغذیه، سلامت و تحرک بدنی سعی خواهند کرد تا اطلاعات دقیق و مفید را در اختیار اولیا قرار دهند تا آنها نسبت به تامین سلامت فرزندان خود برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 درصدی چاقی دانش آموزان در طرح کوچ

کاهش 3 درصدی چاقی دانش آموزان در طرح کوچ