مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-05سياسي

منتظری: تصمیمی اتخاذ نشود که اربعین محور انسجام، زمینه ساز انشقاق شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن فرمایش مقام معظم رهبری و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در موضوع اعزام احتمالی عده ای خاص به کربلا بیان کرد: - نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن فرمایش مقام معظم رهبری و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در موضوع اعزام احتمالی عده ای خاص به کربلا بیان کرد: این موضوع هم باید با نظر متولیان امر و مصالح ملی در نظر باشد تا اربعین که خود محور انسجام و یکپارچگی امت اسلامی و ایران اسلامی است، خدایی نکرده زمینه ساز انشقاق نباشد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا اعزام چند تن از مداحان و سخنرانان به مراسم اربعین با عنوان نایب الزیاره مردم آن هم در شرایطی که مرز عراق برای تمامی عزاداران ایرانی بسته است، کاری صحیح است یا خیر؟ گفت: در این حوزه همیشه باید نگاهمان را به فصل الخطاب نظام معطوف کنیم، پیش از آغاز ایام محرم و صفر مقام معظم رهبری فرمودند که همه باید به تصمیمی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ می شود پایبند باشند البته خود ایشان هم در این موضوع پیشگام بودند.

وی افزود: در خصوص اربعین هم در فرمایشات اخیرشان تکلیف را روشن کردند، وقتی ایشان مسیر را برای نظام مشخص کردند باید همان موضوع مبنا قرار گیرد تا شاهد مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظری: تصمیمی اتخاذ نشود که اربعین محور انسجام، زمینه ساز انشقاق شود

منتظری: تصمیمی اتخاذ نشود که اربعین محور انسجام، زمینه ساز انشقاق شود