مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-05پزشكي

50 درصد پست های سازمانی دامپزشکی استان اصفهان خالی است


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه امروز هیچ یک از تخت های بیمارستانی استان به دلیل بیماری های مشترک بین انسان و حیوان اشغال نیست، گفت: - ایسنا/اصفهان مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه امروز هیچ یک از تخت های بیمارستانی استان به دلیل بیماری های مشترک بین انسان و حیوان اشغال نیست، گفت: متاسفانه 50 درصد پست های سازمانی دامپزشکی یعنی 210 پست سازمانی در استان اصفهان خالی است.

شهرام موحدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت حوزه دامپزشکی در کشور، اظهار کرد: معمولا 14 مهر روز ملی دامپزشکی را به این دلیل نامگذاری کرده اند که خدمات دامپزشکی که در طول سال ارائه می شود از دید عموم مردم پنهان است.

وی با بیان اینکه دامپزشکی در حوزه های مختلف فعالیت می کند و این استان از مهر ماه گذشته تا مهر امسال در حوزه کنترل بیماری های دامی فعالیت های خوبی انجام داده است، افزود: به همین منظور بیش از 1.

5 نوبت سر واکسیناسیون بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، بیش از 3 میلیون واکسیناسیون در حوزه کنترل بیماری تب برفکی، بیش از 230 هزار واکسیناسیون در حوزه کنترل بیماری لنفی اسکین انجام داده است.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به کاهش 99 درصدی بیماری لنفی اسکین و همچنین کنترل تب برفکی در استان، افزود: در حوزه بیماری های مشترک بین انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پست های سازمانی دامپزشکی استان اصفهان خالی است

50 درصد پست های سازمانی دامپزشکی استان اصفهان خالی است