مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-05اقتصادي

خرید 350 گوشی هوشمند برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات این اداره کل صورت گرفت، با اشاره به استقبال بی نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح های خیر و احسان این نهاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون معادل 14 میلیارد و 400 میلیون تومان از سمت حامیان به حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

 معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به اجرای پویش هر شهروند حامی یک فرزند معنوی ، گفت: در حال حاضر هزار و 422 فرزند طرح اکرام ایتام و دو هزار 811 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز می باشند که توسط حامیان حمایت می شوند.

رضا لشینی با توجه به مشکلات دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در تأمین تبلت و گوشی هوشمند، کمیته امداد و نیکوکاران البرزی باهدف بهره مندی این عزیزان از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای آنها، خرید 350 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند را متقبل شدند.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی شود و نیکوکاران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 350 گوشی هوشمند برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد البرز

خرید 350 گوشی هوشمند برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد البرز