مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-05اجتماعي

اربعین تعطیل نیست!


درست است که امسال کرونا، راه کربلا را بر زائرین امام حسین علیه اسلام بسته اما خدمت در راه امام حسین علیه السلام، آن هم در در اربعین حسینی هیچ وقت تعطیل نمی شود! - درست است که امسال کرونا، راه کربلا را بر زائرین امام حسین علیه اسلام بسته اما خدمت در راه امام حسین علیه السلام، آن هم در در اربعین حسینی هیچ وقت تعطیل نمی شود! مجله مهر _ مرضیه کیان: حالا که امسال بساط پیاده روی اربعین از صدقه سری! این کرونای لعنتی جمع شده و دیگر موکب داران قمی که در شب و روزهای نزدیک اربعین میزبان زائران اربعین در قم بودند نمی توانند موکب ها را به پا کنند، افرادی همچون مهدی قربانی، رییس قرارگاه اربعین حسینی قم که سال ها خود را را خادم مردم می داند و دلداده خاندان آل الله است، راه جایگزین را پیش گرفته اند.

قربانی می گوید: ما هر سال بساط موکب های اربعینی را از دو هفته قبل اربعین، در قم به پا می کردیم؛ از اسکان و غذای زائران گرفته تا دکتر و دارو و موارد دیگر.

امسال که نمی توانیم موکب ها را علم کنیم، تصمیم گرفتیم در روز قبل از اربعین و اربعین، نان رایگان بین مردم توزیع کنیم.

مهدی، تبلیغات این کار را از یک هفته قبل از اربعین یعنی تقریباً از پنج شنبه در صفحه شخصی اینستاگرام خود شروع کرده و طی 48 ساعت، بعد از اینکه پیام هایی که برایش ارسال شد را چک می کند، مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین تعطیل نیست!

اربعین تعطیل نیست!