مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-05فناوري

نتایج رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد


معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از اعلام نتایج ارزیابی و رتبه بندی الکترونیکی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شش ماهه اول سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از اعلام نتایج ارزیابی و رتبه بندی الکترونیکی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شش ماهه اول سال 99 خبر داد.

وی گفت: از مجموع 7 هزار و 943 دفتر پیشخوان خدمات دولت، 4 هزار و 156 دفتر پیشخوان اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی ثبت کرده اند و پرونده الکترونیکی ارزیابی و رتبه بندی این دفاتر نهایی شده است.

حقی درباره مشارکت دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی اظهار کرد: در حال حاضر 6 هزار و 630 دفتر پیشخوان شهری و هزار و 313 دفتر ICT روستایی در سراسر کشور فعالیت می کنند که از این تعداد 3 هزار و 860 دفتر پیشخوان شهری، یعنی 58 درصد این دفاتر و 296 دفتر ICT روستایی یعنی 23 درصد، در سامانه جامع مدیریت نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان ثبت نام و خوداظهاری کرده اند.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری افزود: در بخش دفاتر پیشخوان شهری 2 هزار و 70 دفتر رتبه یک، هزار و 600 دفتر رتبه دو و 202 دفتر رتبه سه و در بخش دفاتر ICT روستایی 145 دفتر رتبه یک، 89 دفتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد

نتایج رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد