مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-05اقتصادي

پرداخت تسهیلات 6 میلیاردی به تأسیسات گردشگری همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: تاکنون حدود شش میلیارد تومان تسهیلات به تأسیسات گردشگری همدان پرداخت شده است.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: تاکنون حدود شش میلیارد تومان تسهیلات به تأسیسات گردشگری همدان پرداخت شده است.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: پرونده 64 مجموعه گردشگری همدان تکمیل و به بانک برای دریافت تسهیلات کرونایی معرفی شده است و حدود شش میلیارد تومان پرداخت و شش میلیارد دیگر نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همدان واحد انصرافی از تسهیلات کرونایی نداشته ایم، اظهار کرد: تعدادی از تأسیسات نیز متقاضی دریافت وام نبودند چراکه این تسهیلات برای حوزه های گردشگری و صنایع دستی مطلوب نیست.

خاکسار با اشاره به اینکه این مجموعه ها قدرت بالایی برای بازپرداخت اینگونه تسهیلات ندارند، یادآور شد: از طرف دیگر فعالیت گردشگری هنوز آغاز نشده و مجموعه ها درآمدی ندارند و این امر نیز مانع از درخواست وام توسط تأسیسات است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان درباره برنامه های گردشگری نیمه دوم سال مطرح کرد: میراث فرهنگی همدان برنامه های زیادی در این زمینه دارد اما به علت شیوع کرونا فعلاً عملی نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 6 میلیاردی به تأسیسات گردشگری همدان

پرداخت تسهیلات 6 میلیاردی به تأسیسات گردشگری همدان