مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-05ورزشي

سالن ورزشی سرپوشیده 10 هزار نفری آمل تخریب نمی شود


سالن ورزشی 10 هزار نفری باشگاه کاله آمل به عنوان دومین سالن ورزشی سرپوشیده کشور بوده و نه تنها تخریب نمی شود بلکه موانع ساخت آن رفع می شود.

- احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار مهر با رد تخریب ساخت سالن 10 هزارنفری باشگاه کاله به عنوان دومین سالن سرپوشیده ورزشی کشور در شهرستان آمل تاکید کرد، با برطرف شدن برخی موانع اداری آن تسریع خواهد شد.

وی که در حاشیه بازی تیم های لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر درسالن ورزشی پیامبر اعظم آمل با مهر گفتگو می کرد، اظهار داشت: هرچند ساخت سالن ورزشی باشگاه کاله با ظرفیت اسمی 10 هزار نفر به هر دلیلی در سال های قبل باید با دقت وکار کارشناسی بیشتری انجام می شد، اما واقعیت این هست که هزینه های چند ده میلیاردتومانی توسط باشگاه کاله آمل برای ساخت این سالن بزرگ ورزشی هزینه و سرمایه گذاری شده و نمی توان از آن صرف نظر یا جلوی ساخت آن را گرفت.

سازمان برنامه وبودجه ودو وزارتخانه پیگیر سالن نیمه کاره آمل استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سفر چند ماه گذشته نوبخت معاون رییس جمهور ورییس سازمان مدیریت برنامه وبودجه کشور وهمچنین نامه هایی به وزیر ورزش وجوانان و همچنین وزارت نیرو در خصوص موانع اداری آنکه درمسیر پایین دست سدانحرافی هزار سنگر قرارگرفته و مورد بحث جدی هست، برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی سرپوشیده 10 هزار نفری آمل تخریب نمی شود

سالن ورزشی سرپوشیده 10 هزار نفری آمل تخریب نمی شود