مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-05سياسي

طرح «خانه من، آشپزخانه ارباب» در قم اجرا می شود


رییس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم گفت: طرح «خانه من، آشپزخانه ارباب» در آستانه اربعین حسینی در قم اجرا می شود.

- حجت الاسلام سید محمد باقر تکیه ای امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت 20 کانون خادمیاری رضوی در سطح استان قم به تشریح ویژه برنامه های اربعین حسینی پرداخت و اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در پیاده روی اربعین محروم هستیم در این راستا تصمیم گرفته شد برنامه هایی برای جبران این محرومیت در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اجرای طرح خانه من آشپزخانه ارباب از سوی آستان قدس رضوی بیان کرد: این برنامه با نگاه به اربعین سالار شهیدان و خدمت به محبین و زائرین امام حسین (ع) تدارک دیده شده است.

رییس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم ادامه داد: برای اجرای این طرح تاکنون 10 هزار غذا با مشارکت های مردمی تدارک دیده شد و قطعاً این تعداد غذا تا زمان اربعین بیشتر هم خواهد شد.

رییس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم ادامه داد: پخش مواد غذایی طرح خانه من آشپزخانه ارباب هم به صورت غذای آماده و هم جیره خشک و در بین نیازمندان خواهد بود.

تکیه ای از دیگر برنامه های این ایام را برگزاری زیارت عاشورا و دیدار خادمیاران با علما و خانواده های شهدا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ذکر کرد و گفت: کانون خادمیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «خانه من، آشپزخانه ارباب» در قم اجرا می شود

طرح «خانه من، آشپزخانه ارباب» در قم اجرا می شود