مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-05اجتماعي

آنتن دهی تلفن همراه فقط پشت بام ها!/مشکل تحصیل آنلاین در منطقه شمس آباد رفسنجان


اهالی شمس آباد رفسنجان و برخی روستاهای مجاور آن بیش از 40 روز است که با قطع آنتن دهی تلفن همراه مواجه هستند و این موضوع در تحصیل دانش آموزان و کسب و کار اهالی تأثیرات منفی زیادی گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، این روزها استفاده از تلفن همراه برای برقراری ارتباط حرف اول را می زند حتی بچه ها هم در این ایام باید حتما تلفن همراه داشته باشند که بتوانند دروس خود را از طریق اینترنت بیاموزند و به اصطلاحی که این روزها می شنویم به شیوه آنلاین درس بخوانند.

اما در برخی مناطق قطع ارتباط اینترنت و عدم آنتن دهی تلفن همراه علاوه بر مشکل ساز شدن برای کسب و کار و ارتباط بین افراد برای درس و آموزش هم چالش بزرگی ایجاد کرده و موجب عقب ماندگی دانش آموزان در دروس شده است.

یکی از مناطقی که در شهرستان رفسنجان با مشکل عدم آنتن دهی و قطع اینترنت دست و پنجه نرم می کند چند روستا از دهستان امامزاده سیدجلال الدین اشرف است که روستای شمس آباد و نعمت آباد در بین این روستاها مشکلات بیشتری در این خصوص دارد.

احمدی یکی از اهالی شمس آباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود دو ماه است مشکل آنتن دهی همراه اول و ایرانسل داریم و در چهل روز گذشته این مشکل بیشتر شده با مشکلات زیادی روبه رو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتن دهی تلفن همراه فقط پشت بام ها!/مشکل تحصیل آنلاین در منطقه شمس آباد رفسنجان

آنتن دهی تلفن همراه فقط پشت بام ها!/مشکل تحصیل آنلاین در منطقه شمس آباد رفسنجان