مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-05اقتصادي

نقش موثر مشاغل خانگی در افزایش توان اقتصادی خانوارها


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: مشاغل خانگی در کمک به افزایش توان اقتصادی خانوارها به ویژه اقشار کم درآمد موثراست.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: مشاغل خانگی در کمک به افزایش توان اقتصادی خانوارها به ویژه اقشار کم درآمد موثراست.

عباس علیزاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در 24 استان در حال اجراست، گفت: اجرای این طرح نقاط قوت فراوانی، نظیر شناسایی فرصت ها و مزیت های استان، اعطای تسهیلات به پیشرانان جهت تهیه تجهیزات برای گسترش و توسعه کاربرای گیلان دارد.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیر خانه توسعه و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طراحی و به تصویب رسید.

علیزاده ادامه داد: به منظور اجرای و پیاده سازی این طرح، جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر مشاغل خانگی در افزایش توان اقتصادی خانوارها

نقش موثر مشاغل خانگی در افزایش توان اقتصادی خانوارها