مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-05ورزشي

تفاهم نامه فدراسیون جهانی وزنه برداری و کمیته بین المللی پارالمپیک


تقویت جهان  تفاهم در درک و موضوعات مشترکی است که فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) و پاراوزنه برداری IPC، بر اساس آن روابط خود را در زمینه های مختلفی توسعه می دهند.

- "تقویت جهان" تفاهم در درک و موضوعات مشترکی است که فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) و پاراوزنه برداری IPC، بر اساس آن روابط خود را در زمینه های مختلفی توسعه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) و بخش پاراوزنه برداری کمیته بین المللی پارالمپیک، تفاهم نامه تاریخی با عنوان تقویت جهان را امضا کرده اند که بر اساس آن، در حوزه های مختلفی همکاری دو جانبه خواهند داشت.

اورسولا پاپاندرا، رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری، در این باره می گوید: ایجاد ارتباط کاری با سازمان جهانی پارا پاورلیفتینگ گامی منطقی برای همکاری با دوستان مان در کمیته بین المللی پارالمپیک، حوزه های مشترک و به ویژه در رویدادهای بزرگ است.

سه حوزه اصلی تفاهم نامه به این صورت نامگذاری شده اند: حرکت اول؛ وزنه را بلند کن (ایجاد عرصه های رقابتی)، حرکت دوم؛ اجرای صحیح (لزوم آموزش) و حرکت سوم؛ ورزش پاک (استراتژی مبارزه با دوپینگ).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه فدراسیون جهانی وزنه برداری و کمیته بین المللی پارالمپیک

تفاهم نامه فدراسیون جهانی وزنه برداری و کمیته بین المللی پارالمپیک