مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-05اجتماعي

بیکاری با تمرکز بر آموزش مهارتی قابل مدیریت است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس با تاکید بر اینکه یکی از بهترین راه ها در مسیر مدیریت و رفع معضل بیکاری، توجه به آموزش های مهارتی است، افزود: - ایسنا/فارس مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس با تاکید بر اینکه یکی از بهترین راه ها در مسیر مدیریت و رفع معضل بیکاری، توجه به آموزش های مهارتی است، افزود: نظام های آموزشی موفق در دنیا با توجه به آموزش های مهارتی، بیکاری را حل کرده اند.

حشمت کوشکی دوشنبه 14 مهر در جلسه شورای مهارت فارس که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد، بیان کرد: امروز یکی از بزرگترین معضلاتی که به عنوان ابرچالش مطرح است، موضوع بیکاری است که در ریشه در تمام مناسبات فرهنگی، اجتماعی و .

دارد.

او با اشاره به انجام بالغ بر 5 میلیون و 450 هزار نفر ساعت طی شش ماه گذشته در استان، عنوان کرد: در این بازه زمانی دو میلیون و 600 هزار نفر ساعت آموزش نیز توسط بخش خصوصی ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس همچنین با اشاره به وجود 50 مرکز دولتی و 750 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد گفت: 7 مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه های استان نیز طی یکسال گذشته تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری با تمرکز بر آموزش مهارتی قابل مدیریت است

بیکاری با تمرکز بر آموزش مهارتی قابل مدیریت است