مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-05سياسي

ابتلای 37 نفر از دامپزشکان خراسان شمالی به ویروس کرونا


مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی با اشاره به تعداد 164 نفری دامپزشکان این اداره کل گفت: از این تعداد تاکنون 37 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی با اشاره به تعداد 164 نفری دامپزشکان این اداره کل گفت: از این تعداد تاکنون 37 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

دکتر سید محمد مهدی احمدی در نشست خبری که 14 مهر ماه به مناسبت روز دامپزشک برگزار شد، گفت: این تعداد از مبتلایان نشان از آن دارد که دامپزشکان استان دست از کار نکشیده و در همه حال در حال ارائه خدمت به جامعه هدف هستند.

وی در ارتباط با تکمیل پروژه آزمایشگاه دامپزشکی در بجنورد اظهارکرد: در حال حاضر این پروژه 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سه درصد باقی مانده که برای تکمیل آن ها باید یک سری از نواقص مرتفع شود.

احمدی افزود: موقعیت مکانی این ساختمان به گونه ای است که ساختمان به طور کامل بسته است و از نور کافی برخوردار نیست و از سوی دیگر فضای آزمایشگاهی مکانی است که به نور و بخش های لازم برای تهویه هوا احتیاج دارد در نتیجه به صورت اجبار در ابتدا باید سیستم های تهویه را ایجاد کرد و برای این امر نیاز به اعتبارات است که اعتبارات ما پاسخ گو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 37 نفر از دامپزشکان خراسان شمالی به ویروس کرونا

ابتلای 37 نفر از دامپزشکان خراسان شمالی به ویروس کرونا