مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-05ورزشي

اعتراض کتبی استقلال به داوری در لیگ کشتی


احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال در نامه ای به رییس فدراسیون کشتی اعتراض خود را به عملکرد داوری در 3 مبارزه این تیم مقابل دانشگاه آزاد اعلام و خواستار بررسی مجدد آن ها شد.

- احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال در نامه ای به رییس فدراسیون کشتی اعتراض خود را به عملکرد داوری در 3 مبارزه این تیم مقابل دانشگاه آزاد اعلام و خواستار بررسی مجدد آن ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم کشتی آزاد استقلال در جریان دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد، با 3 پیروزی مقابل تیم های دانشگاه آزاد، شهدای زنجان و شرکت سهامی فرش در صدر گروه الف جای گرفت.

کشتی حساس این تیم مقابل دانشگاه آزاد دیگر مدعی گروه الف با نتیجه 7 بر 3 به سود استقلال به پایان رسید اما کادر فنی و مدیریتی استقلال نسبت به عملکرد داوران در 3 مبارزه ای که به شکست کشتی گیران این تیم منجر شد، شدیدا معترض شدند.

مسعود نصیری، سرپرست تیم کشتی آزاد استقلال با اشاره به ارسال نامه اعتراضی باشگاه استقلال به رییس فدراسیون کشتی در باره عملکرد داوران در 3 مبارزه این تیم مقابل دانشگاه آزاد، گفت: در 3 مبارزه جمال عبادی، امیر محمدی و عباس فروتن در اوزان 74، 92 و 125 کیلوگرم شاهد قضاوت ضعیف داوران بودیم و یکسری از امتیازها به کشتی گیران ما تعلق نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کتبی استقلال به داوری در لیگ کشتی

اعتراض کتبی استقلال به داوری در لیگ کشتی