مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-05سياسي

طرح «مدرسه آماده» در سراسر کشور اجرایی خواهد شد


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آماده سازی نسخه نهایی طرح ملی مدرسه آماده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کرمی محمدی با اشاره به سند همکاری ملی طرح مدرسه آماده گفت: بنا شد تا با توجه به اقداماتی که پیرامون اجرای طرح مدرسه آماده در تهران انجام شده بود، نسخه ملی این طرح برای اجرا در سراسر کشور نیز با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اجرایی شود که اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

وی با بیان اینکه مدرسه باید محیطی ایمن و به دور از تهدید و مخاطرات باشد، گفت: والدین باید با آرامشِ خاطر، فرزندان خود را به مدرسه بسپارند.

از سوی دیگر دانش آموزان نیز باید در مدرسه آموزش هایی را فرابگیرند که بتوانند در محیط خانه و خانواده نیز آن را به کار ببرند.

در همین راستا نیز طرح مدرسه آماده در شهر تهران را اجرا کردیم و بر اساس آن هم ایمن سازی اجزای غیرسازه ای محیط مدارس در دستورکار قرار گرفت و هم بحث آموزش به دانش آموزان و معلمان آغاز شد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه یکی از راهکارهای افزایش ایمنی مدارس، آموزش و توانمند سازی کارکنان و دانش آموزان و کاهش مخاطرات مدارس است، گفت: به طور کلی مدرسه آماده مدرسه ای است که آسیب پذیری آن به حداقل رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مدرسه آماده» در سراسر کشور اجرایی خواهد شد

طرح «مدرسه آماده» در سراسر کشور اجرایی خواهد شد