مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-05حوادث

کشف محموله تریاک در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 115 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و فارس خبر داد.

- سردار  حسن مفخمی شهرستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در ادامه طرح های پیشگیرانه ورود مواد مخدر به استان های مرکزی کشور، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامی اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در انتقال مخدر به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

    وی اضافه کرد: با مراقبت های نامحسوس ماموران پلیس، مشخص شد که این فرد با یک دستگاه خودروی وانت پراید در حال جابه جایی مواد مخدر است که عملیات دستگیری این فرد با هماهنگی پلیس استان فارس در دستور کار قرار گرفت.

    این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: سرانجام پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزآباد فارس با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، مسیر حرکت خودروی موصوف را شناسایی کرده و در عملیاتی، موفق به توقیف خودروی تحت تعقیب و دستگیری راننده خودرو شدند.

   مفخمی شهرستانی با اشاره به کشف 115 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله تریاک در استان مرکزی

کشف محموله تریاک در استان مرکزی