مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-05ورزشي

آقایانِ هیات فوتبال و اتاق فکر فوتسال خوزستان، چکار می کنید؟


مربی سابق تیم فوتسال ملی حفاری با انتقاد نسبت به وضعیت فوتسال خوزستان در بخش پایه و افزایش سن بازیکنان تیم های لیگ برتری استان، گفت: آقایانِ هیات فوتبال و اتاق فکر فوتسال خوزستان، - ایسنا/خوزستان مربی سابق تیم فوتسال ملی حفاری با انتقاد نسبت به وضعیت فوتسال خوزستان در بخش پایه و افزایش سن بازیکنان تیم های لیگ برتری استان، گفت: آقایانِ هیات فوتبال و اتاق فکر فوتسال خوزستان، دارید چکار می کنید؟ علی خلیلاوی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت فوتسال خوزستان در رده های سنی پایه، اظهار کرد: وضعیت تیم های پایه را اصلا خوب نمی بینم و تمام مشکل فوتسال خوزستان در سال های اخیر نیز به خاطر ضعف در بخش پایه است.

متاسفانه وضعیت فوتسال خوزستان و نیز بیشتر تیم های این استان در لیگ های مختلف، سال به سال بدتر و وخیم تر شده است، اما هیچ کسی هم نیست که به این مساله رسیدگی کند.

وی بیان کرد: زمانی که آقای مراقی در تیم های پایه ملی حفاری کار می کرد، تمام دستاورد این باشگاه در رده سنی بزرگسالانش از پایه هایش بود اما وقتی مراقی را به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه انتخاب کردند، تیم های پایه ضرر کردند و همین باعث شد که ملی حفاری شروع به جذب بازیکن غیربومی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایانِ هیات فوتبال و اتاق فکر فوتسال خوزستان، چکار می کنید؟

آقایانِ هیات فوتبال و اتاق فکر فوتسال خوزستان، چکار می کنید؟