مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-05اقتصادي

افزایش واگن های حمل گاز راه بیرون رفت سیستان وبلوچستان از مشکل گازمایع


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: افزایش واگن های حمل گاز مایع و ورود حداقل هر دو روز 15 واگن یکی از مهمترین و موثر ترین راه حل های ممکن برای بیرون رفت استان از مشکل کمبود گاز مایع است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: افزایش واگن های حمل گاز مایع و ورود حداقل هر دو روز 15 واگن یکی از مهمترین و موثر ترین راه حل های ممکن برای بیرون رفت استان از مشکل کمبود گاز مایع است.

ماندانا زنگنه در جلسه بررسی مسائل مربوط به گاز مایع استان که با حضور مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز ایران و فرماندار زاهدان در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: طی ماه های گذشته به دلیل اورهال پالایشگاه ها تمامی نقاط کشور با مشکل کمبود گاز مایع رو به رو شد اما متاسفانه در این میان تنها گزارش هایی از وضعیت صف های گاز در سیستان و بلوچستان منعکس می شد در حالی که این یک مسئله ملی بود.

وی بیان کرد: علی رغم این موضوع با توجه به فرارسیدن روزهای سرد سال برای پیشگیری از بروز مشکلات سال های گذشته و تامین گاز مایع مورد نظر استان باید راهکاری اتخاذ شود تا در هر دو یا سه روز 15 واگن وارد استان شود و در کنار آن نیاز است تا ناوگان حمل و نقل گاز مایع در استان هم تقویت شود تا این مشکلات برطرف شده یا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش واگن های حمل گاز راه بیرون رفت سیستان وبلوچستان از مشکل گازمایع

افزایش واگن های حمل گاز راه بیرون رفت سیستان وبلوچستان از مشکل گازمایع