مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-05اقتصادي

عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت در صدر جان باختگان حوادث جاده ای


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: درصد قابل توجهی از جانباختگان حوادث جاده ای مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت سواران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی پناهنده در ویدئو کنفرانس برنامه ریزی دهه ایمنی که با هدف افزایش ایمنی و کاهش سوانح و حوادث رانندگی در جاده ها، نامگذاری شده است، اظهار داشت: متاسفانه حدود 50 درصد از جانباختگان نیز جوان و دارای سنی بین 18 تا 30 سال هستند و عدم استفاده از کلاه ایمنی نیز بر افزایش شدت جراحات و مرگ موتورسواران تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: از طرف دیگر این جانباختگان و افراد جزو نیروهای مولد و جوان کشور هستند که نبودشان بدون شک خسارات جبران ناپذیری بر کشور تحمیل می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: یکی از طرح های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت سوار است که هر ساله در قالب برگزاری دوره های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی در استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در سال 98 بیش از 600 عدد کلاه ایمنی بین راکبان موتور سوار توزیع شده است، یادآور شد: پارسال طرح های پنج گانه ارتقای ایمنی شامل ایمن سازی (آشکار سازی کامیون ها، ادوات کشاورزی، وانت بارها، عابران پیاده و موتور سیکلت سوارها) انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت در صدر جان باختگان حوادث جاده ای

عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت در صدر جان باختگان حوادث جاده ای