مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-05ورزشي

رواسی: هنوز زمان اردوی پاراوزنه برداری مشخص نیست


سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری درباره زمان شروع اردو وزنه برداران گفت: با توجه به تشدید بیماری کرونا هنوز زمان برگزاری اردوی پاراوزنه برداری مشخص نیست و ما همچنان در تلاشیم که زودتر اردوها را برگزار کنیم.

- سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری درباره زمان شروع اردو وزنه برداران گفت: با توجه به تشدید بیماری کرونا هنوز زمان برگزاری اردوی پاراوزنه برداری مشخص نیست و ما همچنان در تلاشیم که زودتر اردوها را برگزار کنیم.

علی اصغر رواسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند قرار بود اردوهای پار المپیکی از مهر آغاز شود اما به دلیل تشدید بیماری کرونا ممکن است زمان برگزاری اردوها به تعویق بیفتد، البته سعی ما بر این است که زودتر اردوها را برگزار کنیم.

وی درباره وضعیت وزنه برداران گفت: طی 8 ماهی که اردوها به خاطر کرونا تعطیل شده است ما مرتب از طریق فضای مجازی با وزنه برداران در ارتباط هستیم و حتی برای وزنه بردارانی که برای زدن وزنه مشکل فضای تمرینی داشتند سعی کردیم این مشکل را برطرف کنیم تا کمتر دچار افت رکورد شوند.

در حال حاضر وضعیت رکوردها راضی کننده و شرایط بد نیست.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری افزود: هر چند در حال حاضر روح الله رستمی در دسته 80 کیلوگرم و حامد صلحی پور در 97 گیلوگرم دو وزنه بردار شانس کسب مدال طلا در بازیهای پارالمپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواسی: هنوز زمان اردوی پاراوزنه برداری مشخص نیست

رواسی: هنوز زمان اردوی پاراوزنه برداری مشخص نیست