مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-05اقتصادي

گیلان؛ پنجمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورودی بالغ  بر هفت میلیون خودرو به استان در نیمه نخست سال خبر داد و گفت: در این مدت گیلان پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورودی بالغ  بر هفت میلیون خودرو به استان در نیمه نخست سال خبر داد و گفت: در این مدت گیلان پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در استان گیلان در نیمه نخست امسال، اظهار کرد: از اول فروردین ماه لغایت 31 شهریورماه امسال بالغ بر هفت میلیون خودرو به استان وارد شده است.

وی افزود: طبق آمار دریافتی از 42 سامانه ترددشمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی مدت مذکور، هفت میلیون و 269 هزار و 298 وسیله نقلیه وارد استان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال هفت میلیون و 288 هزار و 678 وسیله نقلیه از استان خارج شده است، گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 33 درصدی در ورود به استان و کاهش 35 درصدی در خروج از استان هستیم.

مرادی، بیشترین ورودی به استان را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد دو میلیون و 830 هزار و 679 وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: محور رامسر – چابکسر نیز با تعداد دو میلیون و 383 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان؛ پنجمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال

گیلان؛ پنجمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال