مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-05اجتماعي

استفاده از ظرفیت موکب های حسینی در جهت کمک به فقرا و نیازمندان


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: از ظرفیت موکب های حسینی استان در جهت کمک مومنانه و رسیدگی به فقرا و نیازمندان استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر ممنوعیت سفر به عتبات عالیات و لغو مراسم پیاده روی اربعین، برنامه های ستاد اربعین به سمت بهره مندی از ظرفیت مواکب حسینی برای اقدامات خیرخواهانه جهت گیری شد.

وی، از راه اندازی پویش هر خانه یک حسینیه خبر داد و گفت: در روز 19 صفر در تمامی سازمان ها و ادارات، زیارت اربعین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی قرائت خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین استان فعالیت مواکب اربعین در قالب همت ها و کمک های مومنانه را اقدامی خداپسندانه در شرایط کنونی دانست و گفت: ظرفیت عظیمی که در مواکب حسینی استان وجود دارد در راستای کمک به معیشت افراد محروم بویژه اقشار آسیب دیده از کرونا جهت گیری شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، توزیع ماسک در قالب پویش احسان ماسک با همکاری سازمان های مردم نهاد استان و توزیع مواد ضدعفونی کننده و لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم را از دیگر برنامه های ستاد اربعین استان اعلام کرد.

وی گفت: خوشبختانه تمام هیأت های عزاداری استان با ستاد استانی اربعین همکاری می کنند و هیچ گونه گزارشی از حرکت افراد به سمت مرزها گزارش نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت موکب های حسینی در جهت کمک به فقرا و نیازمندان

استفاده از ظرفیت موکب های حسینی در جهت کمک به فقرا و نیازمندان