مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-05اجتماعي

بررسی وضعیت محیط زیستی 108 واحد صنعتی در شهرستان دماوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: طی شش ماهه اول سال جاری 108 واحد صنعتی در این شهرستان مورد پایش زیست محیطی قرار گرفتند که برای 46 مورد از آنها اخطار زیست محیطی صادر شده است .

- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: طی شش ماهه اول سال جاری 108 واحد صنعتی در این شهرستان مورد پایش زیست محیطی قرار گرفتند که برای 46 مورد از آنها اخطار زیست محیطی صادر شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فریدی با اعلام این خبر گفت: براساس ماموریت یگان حفاظت محیط زیست دماوند، طی6000 نفر ساعت گشت و کنترل در مناطق آزاد، شکار ممنوع کوه سفید و آثار طبیعی ملی تارو هویر و رودافشان شهرستان دماوند، 23 پرونده حقوقی در مرجع قضایی در حوزه تخلفات شکار و صید تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری 108 واحد صنعتی در این شهرستان مورد پایش زیست محیطی قرار گرفتند، افزود: بعد از انجام 34 مورد نمونه برداری و آنالیز در آزمایشگاه و 95 ماموریت پایش شبانه روزی، لیست صنایع آلاینده در این شهرستان مورد بازنگری قرار گرفت و 46 واحد نیز اخطاریه محیط زیستی دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی محیط زیست استان تهران، فریدی در پایان به پیگیری های مستمر این اداره که در نهایت منجر به صدور حکم محکومیت قطعی شد، اشاره و خاطر نشان کرد: براساس گشت و پایش های شبانه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت محیط زیستی 108 واحد صنعتی در شهرستان دماوند

بررسی وضعیت محیط زیستی 108 واحد صنعتی در شهرستان دماوند