مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-05پزشكي

حیوانی که دانشمندان آن را بسیار دوست دارند (+عکس)


خرگوش های کوهی سعی می کنند تا آنجا که ممکن است پاکیزگی کلنی های خود را حفظ کنند؛ بنابراین، آن ها فقط در مناطقی که برای این منظور مشخص شده مدفوع خود را منتشر می کنند و در این میان آن ها ناخواسته گیاهان و بقایای حیوانات را از محیط اطراف خود جمع آوری می کنند .

- خرگوش های کوهی سعی می کنند تا آنجا که ممکن است پاکیزگی کلنی های خود را حفظ کنند؛ بنابراین، آن ها فقط در مناطقی که برای این منظور مشخص شده مدفوع خود را منتشر می کنند و در این میان آن ها ناخواسته گیاهان و بقایای حیوانات را از محیط اطراف خود جمع آوری می کنند و آن ها را در این کپسول زمان خاص نگه می دارند؛ این انبوه های زباله معدن طلا برای محققان به شمار می رود.

دانشمندان متخصص در مطالعه گذشته اغلب تلاش می‌کنند، برخی شواهد نادر و ناامیدانه را جمع آوری کرده و آن‌ها را با یکدیگر پیوند دهند تا بتوانند گذشته سیاره ما و تاریخ ما را درک کنند.

در میان این شواهد فسیل‌ها، ابزار‌های باستان شناسی و برخی شواهد دیگر وجود دارد که بیشتر اوقات کم است؛ بنابراین، شما خواننده گرامی تصور کنید، چقدر مفید است که یک حیوان این شواهد را با یکدیگر از محیط اطراف خود جمع کند و در مکانی مناسب و دلپذیر نگه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیوانی که دانشمندان آن را بسیار دوست دارند (+عکس)

حیوانی که دانشمندان آن را بسیار دوست دارند (+عکس)