مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-05سياسي

لزوم ادامه مسیر ساماندهی روددره ها و ساخت وسازهای حاشیه رودخانه


در آیین تکریم ومعارفه شهردار منطقه 2 بر ساماندهی روددره ها و رفع معضلات ناشی از ساخت وسازها درحاشیه رودخانه ها تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طی مراسمی که با حضور مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران و سرپرست معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات ارزشمند رسول کشت پور در 3 سال گذشته، حسن رحمانی به عنوان شهردار جدید منطقه 2 تهران معرفی شد.

مصطفی کاظمی اسفه، مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران در این مراسم با اشاره به اینکه در 3 سال گذشته با تلاش مدیریت منطقه و همراهی مدیران و پرسنل، اقدامات شاخص و ارزشمندی انجام شده است، گفت: توجه به ایجاد فضای نشاط و امید و توسعه فضاهای اوقات فراغت و همچنین توجه به مباحث نوآورانه دو شاخص قابل توجه در اقدامات و برنامه های اجرایی منطقه است که سرآمد سایر بخش ها محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان شهرداری یک مجموعه پویا است و مدیریت در این مجموعه نیز نمی تواند ثابت باشد افزود: یکی از راه های موفقیت مدیریت در هر مجموعه مستلزم برقراری ارتباط موثر مدیریت با نیروی انسانی و همچنین ایجاد و تقویت انگیزه در آنها است و امید می رود با همراهی و همکاری مدیران و کارکنان و مدیریت صحیح آقای رحمانی شاهد توسعه خدمات رسانی در این منطقه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ادامه مسیر ساماندهی روددره ها و ساخت وسازهای حاشیه رودخانه

لزوم ادامه مسیر ساماندهی روددره ها و ساخت وسازهای حاشیه رودخانه