مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-05ورزشي

آغاز فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان


مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گلستان با رویکرد گلستان در مسیر تحول برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گلستان با رویکرد گلستان در مسیر تحول برگزار می شود.

میثم قرایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تحول در حوزه های فرهنگی و هنری، امنیتی، اجتماعی، فنی و مهارتی بهداشت و سلامت، ورزشی اقتصادی و معیشتی، آموزشی، صنعتی، قضایی و حقوقی واداری در استان از موضوعات عام این جشنواره است.

وی بیان کرد: چهل سالگی دفاع مقدس با عناوین افتخارات فرهنگی دفاع مقدس، روایتگری، مستندات خاطره نویسی و خاطره گویی در استان، تکانه های جهش تولید در استان با عناوین اقدامات و فعالیت های دستگاه ها و نهادهای حقوقی و حقیقی استان و رسانه در آینه رسانه با عناوین بررسی وضعیت رسانه های استان، گام های همسویی رسانه های استان، اصالت ها و رسالت های رسانه ها از موضوعات خاص جشنواره ششم هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان یادآور شد: آثار در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس، نماهنگ، موشن گرافی و فیلم کوتاه داوری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان

آغاز فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان